FANDOM

Carsten Werge er den ypperste kommentator på TV3+ og i Danmark , hvor han er den verbalt dominerende part af kommentatorparret Carsten og Per Frimann.

Med succes har Carsten fløjet Europa flad (Bogstaveligt talt), hvilket har fået forskere til at undersøge, om jorden er blevet flad med tiden.
Carsten har sammen med sin gode ven Ole Thestrup fløjet mange gange til Canada, hvorved han forsøger at overbevise alle forskere om, at han alene har fløjet verden flad. Dog har det ikke været muligt for Carsten at overbevise forskerne, da han sammen med Ole ikke kan huske, at han var i Canada, om han tog med flyet eller hvad han lavede de seneste fem dage. Senest han blev udspurgt blev hans promille målt til 44.

Carsten Werge er også den overbevisende rekordholder som første sportskommentator der er bredere, end han er høj, samt vinderen i en sumobrydekamp mod Danmarks næstmest fedladne kommentator, Flemming Toft.

Politik redigér

Det er endnu aldrig lykkedes at skaffe kilder på at Carsten Werge hverken har været medlem af DKP eller Flat Earth Society.

Andre navneredigér

Blandt kendere omtales Carsten ofte som:

  • Den skrigende skinke.
  • Carsten Pimp - Fodboldens svar på Talentvinderen, Kalle Pimp