FANDOM

Alfalfa

Carl Switzer i rollen som "Alfalfa", drengen med et navn der ikke findes på noget anerkendt sprog.

Carl Switzer (født 1927 – død 1959) var en tidligere amerikansk skuespiller og aktivt medlem af "Amerikansk Kennelklub", der slog igennem i Hollywood i midten af 1930erne, da hans forældre slæbte ham og hans bror ind på en café i et filmstudie. Inde på caféen, tvang Carls lede curlingforældre bad Carls forældre ham og broderen om at optræde med et-eller-andet, hvorefter studiets ejer - Hal Roach - ansatte ungerne til at lave film. Den ene som statist, og Carl som den populære figur "Alfalfa".

Da Carls boller faldt nedredigér

...og knægten dermed nåede puberteten, blev han fyret i 1940[1], hvorefter han gik helt i hundene. Bogstaveligt talt: Carl blev hundeopdrætter, medens han stemte dørklokker i Hollywood og tryglede om at blive den næste store stjerne.

Slutningen

Carl blev plaffet ned i 1959, af hans ven(!) pga. et opgør om penge (Lad derfor være med at låne penge ud til vennerne. Bare et godt råd herfra).

Lidt i bundenredigér

  1. Egentlig en ret klam tanke: Carl danser og bliver hyret - går i puberteten og bliver fyret.