FANDOM

Carlholst

Carl Holst er ved at interviewe en DR-journalist, om journalistens overdrevne privatforbrug ...

Carlmann

Det gik hurtigt op for danskerne, at de i CH havde fundet Danmarks svar på Philip Seymour Hoffman i rollen som Truman Capote; ja, selv den fine detalje med den irriterende, insisterende, pibende stemme havde Carl fået ramt perfekt![1]

Carl Holst er en dansk politiker, der, som så mange venstre-folk før ham, har lidt svært ved at se forskel på offentlige- og egne kasser, selvom hans parti altid taler om, at man skal svare enhver sit.[2]
Carl er i den sjældne situation, at han i sin tid som forsvarsminister rodede sig ud i en kæmpe skandale, og så ikke engang var i stand til at forsvare sig selv effektivt, samtidig med at han var chef for forsvaret af hele landet.

Carl bor i ubehage det meste af tiden. Der har han lært sig at penge er noget man bare tager fra andre og derefter skider dem i munden.

Fremtiden?redigér

Ligesom Carl overtog sin far Peter Holst's plads i Folketinget, har Carl allerede avlet en lille arving, der står klar om 20-30 år til at "svare enhver sit" ved at bruge offentligt ansatte til private valgkampe o.lign.
Desuden ser han nu også frem til at få eftervederlag som minister, på trods af det har været så som så med ministergerningen, og han bliver herved den største kontanthjælpsmodtager i riget,[3] især hvis det også lykkes ham at få en livslang ydelse fra Statens Kunstfond for sin systemkritiske installationskunst, udført i lutter varm luft og grådighed.

Carls hemmelige mailsredigér

  1. og brillerne var spot on!
  2. Ligesom bon-kammeraten Lars Løkke Rasmussen, har Carl Holst et personligt tempel i Jylland, med tilstrækkeligt mange troende i sekten til at han ikke kan dømmes for noget som helst forkert
  3. ... lige efter Dronning Margrethe og prinsgemalen, men de foretager sig trods alt noget, som med lidt god vilje kan kaldes arbejde ...