FANDOM

Jenner

De to sider af dualismen: Den Feminine Gud og Den Maskuline Gudinde[1].

Caitlyn Marie William Bruce Jenner er den neo-paganistiske dualistiske guddom for atletik og reality-tv, som den fremstår i den vestlige religion "Political Correctness". Caitlyn som den oftest kaldes, dyrkes vidt og bredt, og er ofte centrum i debatter om hvorvidt man kan dømmes efter blasfemi-paragraffer[2] blot for at omtale guddommen som "Bruce" eller "Han"[3].

Religionenredigér

Caitlyn[4] opstod oprindeligt som en kultur-hero[5] der lod sig hylde af fans at atletik, og tikamp specifikt, og gjorde det faktisk rigtig godt, da hen[6] kunne stille op i lige præcis den liga hen følte for. Mange år senere beviste hen, at kvinder godt kan gøre kvinder gravide uden hjælp udefra men til gengæld har brug for jura, kirurgi og lobbyisme for at blive anerkendt som kvinde.

Tilbedelseredigér

Caitlyns gudsdyrkelse foregår primært gennem hens manifestationer på tv, hvor tilhængerne sidder og græder masser af krokodilletårer for deres guddom. Bagefter går de ind på diverse chat-foraer på Nettet og skriver trosbekendelsen ethvert sted hvor Caitlyn nævnes.

Trosbekendelsen

Caitlyn Jenner er en kvinde.

Caitlyn Jenner er en smuk og sexet kvinde.

Caitlyn Jenner er en helt at efterligne.

Skulle der være nogen der nægter at sige ovenstående[7], bliver man spyttet på, hængt ud i medierne og muligvis sagsøgt. Også selvom man taler om inkarnationen Bruce der var en skidegod atlet.

Noterredigér

  1. Se også Emil Thorup.
  2. Men ingen spørger, hvorfor Jenner blev frikendt for, i ædru tilstand, at køre en kvinde i smadder ude i trafikken.
  3. Eller hvis man nægter at bruge titlen "Heltinde".
  4. Spademanns vil ikke sagsøges, så vi føjer guddommens tilhængere i ordvalg.
  5. Et fint ord som religionshistorikere bruger.
  6. Ok? Eller gælder dette ord kun i Sverige???
  7. Uanset om man er en del af religionen eller ej.