FANDOM

Brian Mikkelsen taler om jaaa...altså...
Brian Mikkelsen redegør for autonomes intelligens

Autonome?

Brianm

Brian som ung og liderlig hankat

"Fuck! Tre sammenhængende fridage, og så får man AIDS"

~ Brian Mikkelsen om sit privatliv

"De har ikke opfundet særlig mange skarpe knive i skuffen, og så er de heller ikke særlig stærke. De er jo skæve og vinde. De er fulde osv."

~ Brian Mikkelsen om Autonome

Brian Mikkelsen (31. januar 1966), bedre kendt som Harry Potter, er Danmarks kultur justits gødningsminister. Brian er, i sin egenskab af minister, meget interesseret i kultur, hvilket blandt andet kan ses på hans ministerbil, der både er sænket, og har skørter og hækspoiler og forkromet 8-dobbelt udstødning. En forgyldt minimodel i elfenben af Taj-Mahal, der hænger i forruden, indikerer også hans store interesse for fremmede kulturer og hans dybe fornemmelse for biodiversitet.

Turene i Brians ministerbil går oftest til nogle yderst højkulturelle højborge, hvor en flok plastic- og hjelmindpakkede mandlige betjente på skøjter, fremfører en yderst kunstnerisk isdans, akkompagneret af stave og en lille sort gummiskive.

Fritidredigér

I sin fritid går Brian til rollespil, hvor han især holder af at spille rollen som Jes Dorph-Petersen. Hvis vejret er dårligt, så har Brian Mikkelsen indrømmet, at han holder sig indendøre sammen med nogle Magic-Kort og en god foie gras, gerne i selskab med Prinsgemalen.

Større bedrifterredigér

Brian Mikkelsen har engang:

  • Tabt i tetris battle til en fra kina
  • Glemt sin og hans kones årsdag
  • Været på ferie imens hans børn blev slået ihjel af ham der fra L.O.C.