FANDOM

Mandril Hjernesugende Mandril
En Hjernesugende Mandril sidder på denne artikel.
Vi anbefaler dig straks at begynde at redigere eller forberede dig på at få din hjerne suget ud. Det er dit valg!
(se her for instruktioner)

Brønderslev er hovedstaden i Brønderslev, hvor der hovedsageligt bor mumitrolde og smølfer.

Ifølge Brønderslevs hjemmeside kan man køre med tog fra Brønderslev.

Brønderslev har et landsbyråd. I dette råd snakkes der en del om hvor togene bliver af.

I Brønderslev findes der også hele to golfklubber. Alene af den grund må man virkelig røvkede sig dér.

Fakta om Brønderslev: redigér

  • I Brønderslev er der 97000 solcentre.
  • 97 procent af befolkningen i Brønderslev har hudkræft.
  • I Brønderslev ligger Rema 1000 som styrer hele byen.
  • 97 procent af solcentrene ligger i Rema 1000.
  • I Brønderslev ligger verdens største losseplads (Løvbjerg) på 97 millioner millarder hektar.
  • 97 procent af smølferne handler dér.
  • I Brønderslev findes alle pokemonerne, og derfor er der rigtige pokemontrænere i byen. Den forsvarende mester i Brønderslev er Amin Jensen, men han er blevet bange for sine pokemoner, og derfor er han begyndt at trøstespise en hel del mere end sædvanligt.
  • 97 procent af Amin Jensen består af napoleonskage.
  • Borgmesteren i Brønderslev er Alfons Åberg, som er Chuck Norris' uægte bror. Han blev valgt på løfter om at få togene til at komme tilbage igen, og fik 97% af de afgivne 16 stemmer.
  • Brønderslev er byen hvor Joachim B. Olsen blev opfundet. Opfinderen blev som straf skrevet ud af verdenshistorien, og det mulkteres med parkeringsbøde at spørge en Brønderslev-official om detaljer.
  • 97 procent af Joachim B. Olsen består af fordøjet napoleonskage.