FANDOM

Nedstammer af det israelske ord "Bohr", som på dansk betyder: bord. Et bord er en udbredt del af det gennemsnitlige møblement til dags dato.

Bordet består af en plade og et varierende antal ben, hvis formål er at holde hunden væk fra maden. Dette har dog været diskuteret i medierne flere gange, idet bordet blev opfundet i anledning af svendegildet for den gamle kendte møbelsnedker Jesus, og hunden blev først lanceret i butikkerne i september sidste år. Der har således været flere teorier bragt på banen om tilsvarende kvaler mht. husdyr - herunder katte, kameler og andre gnavere.

Sådan identificerer du et bord redigér

  1. Der står tit ting på det.
  2. Det varierer i farver og nuancer, men ofte en naturlig trælignende farve.
  3. Der er ingen katte og kameler på et bord.

Bord og dets slægtningeredigér

Som tidligere nævnt blev bordet opfundet som en form for et eksamensprojekt af snedkersvenden Jesus. Navnet på produktet blev dog først senere tildelt i anledning af Jesus' nystiftede bekendtskab til den danske fysiker Niels Bohr (læs mere her: Niels Bohr), som vi idag kender for opfindelsen af produkter som nitrogen, tyngdekraft og Cilit Bang - i øvrigt har han medvirket i musikvideoen til Justin Timberlakes "Cry Me a River".