FANDOM

Bob dylan young

Bob så ikke en dag yngre ud i går.

Bob dylan old

Bob ser ikke en dag ældre ud i dag.

"Bob bob"

~ De Nattergale om Bob

"Nok! Nok!"

~ Alle der har hørt Bob synge

Bob "Master Poet" Dylan Zimmerman, også kendt som Hans Hellighed (født 24. maj, 1941) er jøde.

Han er også verdens bedste sanger og sangskriver. Og så maler han også billeder roder han også med malling i sin fritid.

De alle ved om Bob redigér

Han har aldrig mødt en sort pige, han ikke kunne lide. Han var angiveligt en af Beatles største påvirkninger, men John Lennon udtalte senere, at han "ikke tror på Zimmerman".

Bob Dylan glemte at rede sit hår en dag tilbage i 1960, og da han har stadig rekorden for flest dage uden en ordentlig kæmning.

Bob Dylan er kendt for at være helt fucked op på en scene og laver sine sange så meget om, at ingen med sikkerhed ved præcist hvad det er han synger.

Bob Dylan har ingen hals. Han er nakkeløs.På forsiden af Blonde on Blonde dækker hans tørklæde manglen på en hals. Det kan man dog ikke høre.

Bob spiller også. Guitar. Og mundharmonika. Mange blev glade, da de hørte at han spillede mundharmonika. Så sang han da ikke så længe. Men så hørte de hvordan han spillede mundharmonika.

Hvad slags musik taler vi om? redigér

Ja, det er vel nærmest folkemusik. Eller nok nærmere Blues. Eller Rock. Sådan soft-rock altså. Måske endda pop. Kan det ikke være ligemeget...

Har han lavet plader? redigér

Jo. Nogle enkelte numre er det da blevet til. I 2009 udgav han sin første juleplade, hvor han i musikvideoen bærer en nisshue.

De mest kendte numre redigér

  • I like the Rolling Stones