FANDOM

Bloodborne

I dette spil, er selv de handikappede ude på at slå dig ihjel.

Bloodborne er et RPG hack'n'slash der tillader dig som spiller, at bevæge dig rundt i victoriatidens England. Spillet begynder på en lægeklinik, hvor man går ind i et tilstødende rum, og ser et uhyre. DU DØDE. Derpå kommer man til den fiktive by Yharnam, hvor man bevæger sig ind på en kirkegård, for at lede efter DU DØDE. Derpå kommer man til den fiktive by Yharnam, hvor man bevæger sig ind på en kirkegård, for at lede efter DU DØDE. Derpå kommer man til den fiktive by Yharnam, hvor man bevæger sig ind på en kirkegård, for at lede efter DU DØDE. Derpå kommer man til den fiktive by Yharnam, hvor man bevæger sig ind på en kirkegård, for at lede efter DU DØDE. Derpå kommer man til den fiktive by Yharnam, hvor man bevæger sig ind på en kirkegård, for at lede efter DU DØDE. Derpå kommer man til den fiktive by Yharnam, hvor man bevæger sig ind på en kirkegård, for at lede efter DU DØDE.[1]

Blodplot, efter Yharnamredigér

Helt oprigtigt, er der ingen på Spademanns der ved hvad der sker efter at man træder ind i byen, for der er ingen af os der nåede frem til et check point. En gæst udefra hævdede hårdnakket, at man kan gå level up og få nyt udstyr, men hun døde [2], inden vi fik detaljerne.

Blodfaktaredigér

  • Spillet rygtes bizart nok, at være det letteste(!) i "Dark Souls"-serien.

Blodnoter[3]redigér

  1. Hvis du ikke skulle have fattet det endnu, så dør man konstant, og starter forfra hver gang. Dette spil er som at høre Anne-Grethe Bjarup Riis ytre sig: Det er en plade der kører i samme rille, og som kun kan stoppes ved at trække stikket. Eller med en lægtehammer.
  2. i en defekt forlystelse i Djurs Sommerland
  3. Alt i spillet hedder noget med "Blod"