FANDOM

Birdo

Birdman
Birdman er kendt som Dueguden eller fuglemanden.

Han tror at han er så rig at han fejlagtigt har lavet et pladeselskab der hedder Cash Money Records… men rent faktisk har han købt alle sine smykker i glitter og låner de penge han bruger fra Lil Wayne – eller som vi kalder ham, Lille Wagn.

Dueguden fordriver desuden tiden med at flyve rundt omkring, og derudover kan han godt lide at skide – det viser han også ofte i sine musikvideoer. Ofrene er som regel unge skanks der har forvildet sig ud af deres vante miljø – køkkenet.

Business redigér

Bridman startede også virksomheden diddle, som producerer diddlepapir, der er rigtig populært at ryge i gangsta miljøet (en gruppe mennesker, der har fælles fritidsinteresser, som ture i svømmehallen, gå ture ved havet og se gossip girls).

Birdmans forbrug af toiletpapir er årsagen til USA'S store økonomiske fremgang. Forskerne mener at torskerogn og sardiner har været årsagen til diarrémaven.

Crib redigér

Fuglemanden bilder folk ind at han bor i et hus med 36 badeværelser, men i realiteten, så skal han jo ud på sit fælles badeværelse som han deler med alle dyrene. Alle ved jo at fugle ikke skider i deres kasser.

Kampmoves redigér

I Duegudens arsenal findes der flere fighting moves. Dem han kan til perfektion er bl.a. shitfromabove tricket hvor han dropper en ordentlig en fra luften når han flyver. Desuden er der også de klassiske tittietwisters og olferter – helt exceptionelt, eksplosiv-ært-i-røven movet. Du kan se når han er aggressiv når han får sit rapeface på – serious business!.