FANDOM

Bettyford

Amy Winehouse inden hun døde, og tre årsager til, hvorfor hun i dén grad trængte til en afvænning[1].

Betty Ford Center (dansk: Betty Ford-klinikken) er en afvænningsklinik specielt for Hollywoods kendisser. Klinikken blev grundlagt i 1982, for at hjælpe indbyggerne med afvikle afhængighed, i særdeleshed af alkohol, men som alt andet i USA, gik der ikke lang tid, før end klinikken var forbeholdt de rigeste, mest kendte og med mindst blod i sin heroin[2].

Grundlæggerenredigér

Det kommer næppe som en overraskelse for de fleste, men Betty Ford-klinikken blev grundlagt af den tidligere amerikanske førstedrankerdame Betty Ford, gift med komikeren og tidligere fodterapeut Gerald Ford, da hun endelig besluttede sig for at sælge de tomme flasker. Bettytøsen har selv været indlagt på klinikken og hjulpet ud af sin afhængighed ved hjælp af kolde bade, varme bade, lange bade, vinterbade, fuglebade og waterboarding. Hun har ikke rørt en smøg siden. Skål min tøs!

For at blive indlagtredigér

Altså, først og fremmest skal du være kendt og rig. En egentlig afhængighed af noget er ikke nødvendig, for hvis der mangler en specifik lidelse på cv'et, så prøv bare éen gang at sige nej tak til en tur i biffen og spil Playstation istedet. Det er ligegyldigt, om personen der foreslår bifturen, er din eks-kærestes indavlede fætter, som du slet ikke kan lide, efter at han voldtog din jagthund: hvis du blot én gang har fravalgt socialt samvær for at spille, vil de fleste vejledende tests på nettet, nemlig erklære dig for Ludoman! Og da lidelsen er ligegyldig, så længe patienten er rig og berømt, er du så godt som inde, så *SMIL* din gavtyv.

Noterredigér

  1. Altså, udover at hun slog sig selv ihjel.
  2. Se: Ozzy Osbourne