FANDOM

Motivator Bear Grylls

Bear Grylls skrev Ringenes Herre og ville selv spille hovedrollen, men måtte lade være, eftersom at filmen ville blive for kort

Man har længe ikke vidst hvor Bear Grylls kommer fra. Han bor i UK, men er ikke registreret borger eller noget. Men moderne gen-forskning har vist, at han er i familie med både Superman og Chuck Norris. Han er indehaver af 4.853 Verdensrekorder. Han har blandt andet rekorden for flest rekorder, rekorden for at have ædt flest ulækre ting, uden at kaste op, rekorden for hurtigt at blive væk i en mangrovesump og så er han den eneste, der nogen sinde har skudt et fly ned, uden noget våben overhovedet.[1]

Hans eneste svagheder er Bruce Lee, grøn kryptonit og en vanvittig eventyrlyst.

Discovery Channel har lige aflyst en ny sæson af yderst ubehagelige ting, du er glad for ikke at lave fordi Bear skulle stoppe en solstorm, der ville have blæst vores atmosfære væk. Og når han kommer tilbage, vil han kigge lidt på finanskrisen.[2]

Bear Grylls kan aldrig ældes, da han som den første fandt på Relativitetsteorien i år 14 Ebf. Ved denne lejlighed så han straks en mulighed for at gøre aldringsprocessen relativ. Da hans 435. søn gik i skole med den ynkelige spirrevip Albert Einstein nogle år senere, valgte Bear at give ham lov til at bruge ideen i et regnestykke.

Håndflækkede fodnoterredigér

  1. Desværre var det et SAS-fly med 256 passagerer om bord
  2. Og når han har gjort det, vil han igen slå nogen eller noget ihjel