FANDOM

De fleste forbinder måske en bananklase med en klase bananer, dette er dog en meget alvorlig misfortolkning. Hvis du er bekendt med WoW (World of Warcraft) burde du have gennemskuet det for lang tid siden.

Hvor de fleste ville dele ordet op til "banan-klase", vil de bedrevidende individer dele det "ban-ank-lase". ban - som i at stoppe eller forbyde noget. ank - regent som shamaner bruger til at resurrecte sig selv - kan også ses som at forny sig selv lase - en las - et stykke tøj, dvs. gear.

Af det kan vi jo uden tvivl udlede at det de prøver at sige er "gear fornyelses forbud", med andre ord må vi ikke repair vore gear. Dette er naturligvis en hentydning til Dark Legacies "The Horace Hypocracy" serie, hvor NPC'erne tager over. Da none player characters jo er styret af en computer, bliver der i dette tilfælde tale om robotter. Ved hjælp af simple logik har vi fastslået ligheden mellem bananklasser og Terminator.

Det kan af flere kilder bekræftes - deriblandt bubbibjørnene - at det er Søren Ryge der i samarbejde med muterede skovsnegle står bag "Operation Bananklase", dog kan intet bevises.