FANDOM

Bamse-beige-bech-hansen

Her ses Bamse Beige (Bech Hansen) fra sin periode som betjent-aspirant

Hvem? redigér

Bamse Muhammed Beige (Bech Hansen) er en beigefarvet bamse, der huserer i en blog på EkstraBladet. Det er muligvis den mest sindsyge bamse verden endnu har set, men helt sikker kan man jo aldrig være.
Bamsebong

Her ses Bamse Beige med en røgkanon.

Hvornår? redigér

Bamse M. Beige er gnierged i stjernetegn, da han blev født d. 24. december i det forrige årtusinde, år 1964 A.D. helt præcist. På et tidspunkt, i marts 2007, fandt Bamse Beige ud af at han ville have magt, så han ville være politi-betjent, og indefra i systemet lave revolution, blandt andet omkring politiets våben.

Hvad? redigér

Han ville udskifte tåregas med røgkanoner, fyldt med cannabis-produkter.

Hvorfor? redigér

Bamse M. Beige vil have verdens-herredømmet som mange andre kræ vil. Han mener, at han er klogest og nok ved, hvordan verden skal styres.

Hvordan kan vi forvente at Bamse gør en forskel? redigér

Propaganda-bamse

Ved sidste folketingsvalg påstod Bamse Beige at hans kontrafej var blevet misbrugt på det skammeligste, men er det sandt?

Der er ingen tvivl om at B. Beige går målrettet efter at give alle Bamserne større respekt generelt, efter en fjollet surrogat-Bamse har rendt rundt og ødelagt alle Bamsers renommé, samtidig med at den har haft intimt samkvem med en lørdagskylling hvis sprog kendetegnes ved et betænkeligt lille ordforråd.

Bamse M. Beige vil fra nu af kun have samkvem med andre rovdyr så Bamsen kan få nogle ordentlige dyt. Bamsen har stillet op påstår hans billede blev misbrugt ved sidste Folketingsvalg. Bamsen sagde dengang: "Jeg lover at sænke WC-brædtet og aldrig pisse ved siden af".

En gang billigt valgflæsk, når vi nu ved at bamser slet ikke går på toilettet.