FANDOM

Bahai2

Et Bahá'í-tempel, angiveligt forestillende en tulipan[1]

Bahai

Bahá'í's globale udbredelse (det med gråt). Kommunisterne (rød) har gjort det forbudt, medens de steder, der har farven grøn,[2] betaler til udbredelsen

"Sludder - Gud bor i kirken!"

~ Oscar Wilde om Bahá'ís "templer"

Bahá'í (udtales Bar-hrarj-i) er en udkogt stuvning af monoteistiske religioner, med et tilbehør af alt andet, undtagen Satanisme, der tilsammen udgør en religion, der prædiker, at Guds vilje er, at alle mennesker skal leve sammen i fred og fordragelighed.[3] Hvis du, som stort set alle andre spademænd, har sat din opsparing i aktier i våbenindustrien, er Bahá'í derfor din naturlige fjende!

Det Bahá'íere tror påredigér

Først og fremmest tror Bahá'íere, at Gud er så ufattelig, at intet menneske har hjernekapacitet til at opfatte Guds tilstand og eksistens. Dernæst ved Bahá'íere, at Gud ikke er treenig.[4] Dernæst prædiker de, at alle mennesker er én stor samlet enhed, hvor alle menneskers opgave er at nærme sig Gud gennem bøn, refleksion og ved at tjene andre[5].

Næste punkt på Bahá'ís dagsorden er at udslette diskrimination totalt fra alle dele af verden, at afskaffe forestillinger om køn & race,[6] at forene os alle i forskellighed, samt indføre en ny verdensorden.[7]

Fordi Bahá'í prædiker, at alle mennesker er lige for Gud, er religionen naturligvis hardcore modstandere af homoseksualitet. Samt forskelle i bøn & adfærd. Og for dens sags skyld også alkohol, spil, parti-politik og - ironisk nok - fanatisme.[8]

Bahá'í i Danmarkredigér

Se: De Radikale

Mere fra bundenredigér

  1. Bahá'í har kun få gartnere i kundekredsen
  2. Canada er ikke grønt, da man endnu ikke har hørt nyheden om Bahá'í
  3. hvilket betyder, at det er politisk ukorrekt ikke at kunne fordrage nogen
  4. Menneskets fatteevne rækker åbenbart kun til grænsen for ens egne regler
  5. Men hvad med dem i toppen, som vi andre udskud skal slikke i røven tjene???
  6. altså bortset fra bøsser og andre transgender aliens
  7. Det sidste har sin egen artikel. Bare klik HER
  8. De kan ikke selv se paradokset