FANDOM

Nonbo1

Venstremanden Karsten Nonbo viser her en TV2-journalist hvordan "bal i den borgerlige" som regel foregår.

Nonbo2

Tre timer senere kan Venstremanden dog ikke længere føle noget

Bagbinding er en populær omgangsform som har fået en gevaldig renæssance. Formålet med dette er at folk skal prøve at føle deres egne hænder omme bag på deres ryg - en flot gestus - mens man som regel sidder på gulvet og er en lille smule bange fordi det er god tone samtidig at tømme et pengeskab i baglokalet.

Når det er politiet der bruger denne hyggeleg, er der som regel flere som sidder og ånder hinanden i nakken mens de leger futtog.

Endelig er der ægtepar som leger denne leg når de skal peppe deres ægteskab lidt op.

Må man bagbinde folk? redigér

Nej selvfølgelig må man ikke det. Der findes dog en enkel undtagelse: Folk fra partiet Venstre som jo i forvejen ynder at skyde sig i foden og lave andre selvdestruktive ting, vil man ligefrem kunne opleve at opfordre én til at bagbinde dem. Her er der kun ét at gøre: Sørg altid for at have nogle elektriker-strips i inderlommen og nyd det.

Bindingsperioder redigér

Hvis man deltager i demonstrationer eller abonnerer på Viasat, må man selvfølgelig forvente en vis bindingsperiode. I visse tilfælde strækker bindingen sig til nogle få timer på asfalt eller beton, andre gange - hvis du har tegnet et abonnement hos Viasat, så havner du i "Luksusfælden"[1].

Bagbinding er afgørende for den tid der går, indtil du igen kan mærke dine egne ben og føle værdigheden returnere til dig. Andre gange er bagbinding det som går forud for baghyleren.

Noder Noter redigér

  1. Enten foran skærmen eller bag dem, som er foran skærmen.