FANDOM

"Hvor the fuck er min profil!?"

~ Dig om det pudsige billede af et vortesvin, når du forsøger at logge ind

Badmin er, modsat den gængse opfattelse, ikke en halvfærdig[1] sætning a la "Bad min hund/kanin/øreflip, mor!",[2] men tværtimod Internetsprog for en person i en administrator-position, der misbruger selvsamme stilling til at gøre livet surt for andre brugere af en given side og/eller funktion.[3]

Badmins i den virkelige verdenredigér

I kraft af, at ordet Badmin er en sammentrækning af det postmoderne angelsaksiske tungemåls[4] to ord, Bad, der betyder Dårlig, og Administrator der betyder Administrator, dækker selve ordet altså over en Dårlig Administrator. I denne betydning kan ordet derfor henføre til alt og alle, lige fra Danmarks samlede politikerkaste[5] over Damen fra Kommunen og til din lillesøsters pædofile skoleinspektør, som deler ud af "godterne" til selvsamme landbetjent, der burde anholde ham.

Konkrete eksemplerredigér

Dårlige Not'er 404 Not Found!redigér

  1. og grammatisk forkert
  2. og vi er ikke så lidt bekymrede for dit forhold til din mor
  3. pøbeldansk: Svinet er et røvhul!
  4. det betyder engelsk
  5. I særdeleshed Fadbamsen
  6. ja, vi mener jo i virkeligheden negere
  7. 7,0 7,1 7,2 7,3 7,4 7,5 7,6 7,7 7,8 Forfatteren har tydeligvis skrevet forkert, og kan nu se frem til at blive banned.
  8. Du troede de bare var computer-geeks, indtil fætter Jan satte 65 multillioner ind på din Nem-konto, "bare for et par dage" ...
  9. anført af Dick Cheney