FANDOM

Babysæl

Her en særdeles tam babysæl, som tilfældigvis ville følge en til lejligheden arrangeret baseballkamp i det nordlige Canada på nærmeste hold.

Babysæler er en mindre udgave af voksensæler og skal derfor behandles som små børn. Det vil sige, at voksne sæler er store babysæler. Sæler er kendt for at ødelægge fodboldkampe ved at lave de såkaldte SÆLmål.

Facts om babysælerredigér

Sæler har et yderst fint skind, og eskimor bruger det tit til at bære sine varer (spæk og snaps) fra Super Brugsen i. Derudover laver man også støvler af sælskind, men det er yderst uheldigt at have et par fodboldstøvler af sælskind, da det forårsager føromtalte sælmål.[1]

Hvis man hader en person meget, kan man give ham en anorak af sælskind, da det vil resultere i sælmord.

Babysælens vennerredigér

Sæler er yderst gode venner med hamstere, da de også har en yderst fin pels, dog bliver de tit uvenner, da hamstre hamstrer for meget.[2]

Sælen tror at den er bedste venner med eskimoer. Dog ved alle andre dyr, at eskimoer er det største dyr i fødekæden.

Sælrefererende fodnoter/vrøvlredigér

  1. SÆLmål forekommer også tit, hvis man spiller fodbold med sæler, og derfor bliver de altid valgt til sidst, og derfor har grønlænderne altid snaps med til fodboldkampe da dette ukampdygtiggør sælen, så den derved render forvirret rundt på banen, og derfor ikke scorer SÆLmål.
  2. Babysælen har en meget lille lunte, i bogstavelig forstand, derfor har man aldrig set en krydsning af en hamster og en sæl. Sælens lunte bliver også brugt til andet end sex med små dyr, den bruges f.eks. til at urinere med. Sæler urinerer tit, når der er hvaler i nærheden, for at sælens venner kan komme og spise hvalen. Sæler spiser SÆLfølgelig hvaler, da sæler har større tænder end man regner med.