FANDOM

En Avocado (på tysk Ach-Woch-Kchar-Doch) er angiveligt en frugt, selvom avocado-hadere vil sige det i virkeligheden er en grøntsag eller umoden kokosnød. Avocadoer er navngivet efter mænds testikler, nærmere præcis skulle det have været Robert Mugabe's højre testikel, som skulle have været inspirationen til navnet. Ligesom Mugabe's højre testikel, så går avocadoer nemlig godt sammen med tortilla chips.

Historien om Avocadoer redigér

Historien omkring avocadoer er yderst gloværdig og lang, så vi vil gøre det kort i det efterfølgende. Ifølge NASA, så stammer avocadoer fra en fjern planet i galakse langt, langt borte. Omkring år 1840 rejste to avocadoer så imod Jorden, hvortil de ankom omkring år 1721. Her menes det, at en fyr ved navn Adam og en transkønnet groupie ved navn Eva kom til at spise den ene avocado. Det skal dog påpeges, at de fleste forskere på området mener, at der var tale om et uheld, da Adam og Eva forvekslede avocadoen med Robert Mugabes højre testikel. Den anden, og sidste, avokado havde dog ikke nogle barmhjertighed, hvorfor den straffede Adam og Eva ved at forvise dem til et liv som køleskabsindianere i Zimbawe. Efter at have levet et par år i Zimbawe, besluttede avocadoen at teste Adam og Eva, for at se om de havde udstået deres straf og inderligt angrede deres handlinger. Derfor sagde avocadoen til Adam og Eva, at de skulle male deres hoveddør med guacamole på den 31. dag i februar, hvorefter avocadoen lovede Adam og Eva, at avocadoen og nogle af dens kammerater fra Al-Qaeda ville undlage at lave et terrorangreb på deres hus. Adam og Eva gjorde som avocadoen sagde, og på den 31. dag i februar malede de guacamole på deres hoveddør. Her ender de hellige avocado-skrifter, og forskere prøver stadig, den dag i dag, at finde frem til det år, hvor der var 3 skuddage i feburar, for på denne måde at løse mysteriumet om hvad der skete med Adam og Eva.