FANDOM

  • Her ligger Ausfahrt/Hier liegt Schicksal
  • Den ligger sørme også her!
  • Her kan man samtidig besøge U2

Ausfahrt er en temmelig stor tysk by,[1] som altid har været uløseligt forbundet med motorveje. Det var Der Führer (tysk: Der Fører), Adolf Hitler, som i sin tid grundlagde Ausfahrt, og det var med stor interesse at føreren fulgte arbejdet med at gøre byen til den mest kendte,[2] tyske by.

Af andre kendte byer i Tyskland kan nævnes: Abfahrt, Berlin, Beifahrt, Mitfahrt, Nachfahrt, Seitfahrt, Vonfahrt, Zufahrt, Wiesbaden[3] og endelig Aus Wiedersehen.[4]

Senere hen har mange miljøbevidste borgere klaget over, at det er for dårligt at byen altid skal ligge ved siden af en motorvej, men uden held.

Zufahrt

Zufahrt ligger i det tidligere Østtyskland

Vigtige datoer året rundt i Ausfahrt redigér

Hvordan bliver Ausfahrt styret? redigér

Ausfahrt bliver styret af den utroligt populære borgmester Dr. Dativ,[6] som kan få hunkøn til at ligne hankøn. Dr. Dativ styrer også andre byer, specielt hvis der er en bevægelse fra ét sted til et andet inkluderet. Selv ved man ikke, hvilket køn Dr. Dativ har, men man[7] regner med, at hun er en mand.[8]

Har vi noget der ligner i Danmark? redigér

På et tidspunkt var Omkørsel og Ensrettet vokset temmelig hastigt, indtil at man vedtog at lukke byerne fuldstændigt for bilisme. Man mente, at denne trafik var årsag til dannelsen af en form for ghettoer, som var et resultat af dårlig by- og infrastrukturplanlægning. Som den sidste bastion faldt den ellers så herlige brede motorvej gennem Odense centrum, så vi nu alle er nødt til helt at undgå Fyn.[9]

Die gefussene Genotenredigér

  1. Større end Vejen og Vejle tilsammen
  2. Næst efter Ulm og Wiesbaden-baden von Baden und Zufahrt
  3. Ja, den by er hyper-kendt
  4. Nein, es heisst nicht "Auf"!
  5. Og tilmed også den fæleste og slemmeste!!!
  6. Forfatteren til Grammatik for Crash Test Dummies og og mor til digteren Henrik Nordbrandt
  7. Alle os grammatikere
  8. Måske en hybrid - en såkaldt morfar
  9. "Kombardo", som de siger på Mols Linien (de kan ikke stave til "Linjen")