FANDOM

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap JAP

Kineser

Sådan ser prototypen af alle asiater ud.

Asiatere er grunden til at verden kører rundt. For hvad skulle vi da også gøre uden de skævøjede arbejdsnarkomaner? Vi skulle gøre alting selv, for hvis asiater ikke fandtes, ville der ikke kunne stå Made in China, Made in Japan eller Made in Taiwan mere. Det ville til gengæld gives os bedre kvalitet, men det er vi ligeglade med, hvis vi bare kan få det til kommunistpriser.

Asiater kommer oftest fra Asien. Men de bor allerede i dag i alle afkroge af verden. Sørens osse! asiaterne har også overtaget byen hjørring, som er ved at blive et asiatisk imperium.

Antalredigér

For hver eneste dansker findes der 100 asiater. Det vil sige at hvis alle asiater slog en prut på samme tid, ville verden gå under. Ikke mange ved det, men dette vil ske den 22. december 2012. Eller et par år senere, alt efter hvor dygtige mayaerne var til at regne.

Nu kan det godt være at det lyder som om alle asiater bare vil arbejde og arbejde og arbejde... Og det vil de også, men faktisk er asiater de sejeste personer i verden, og deres leder er Bruce Lee, som er Chuck Norris' eneste svaghed. Hvis du en dag finder noget du er god til, så tænk lige over dette:

30px-Cquote1 svg Der er altid en asiat der er bedre end dig! 30px-Cquote2 svg
Asiat om at asiater er bedre end dig