FANDOM

Kim-jong-il-pokemon-master

Ash Ketchum har en forbløffende lighed med vores allerstørste leder og kammerat Kim

"Det er et kæmpe hit!"

~ Julemanden om filmen Pokémon

"Endelig har jeg fundet en anden neandertaler."

~ Anders Fogh om Ash Ketchum

"Nårh ja det var sgu i tredje, ærgeligt hans kæledyr ødelagde det hele. "

~ Hende den lækre fra parallelklassen om affæren med Ass Ketchup

"Sådan en har jeg altid ønsket mig"

~ Peter Plys om Ash´s smukke røde og hvide hat

Ash Ketchum(også kaldet Ass Ketchup når han ikke hører det) er en japansk superstjerne, og har medvirket i mange film, blandt andet Pokémon, Iron man 2, Pokêmon og Cirkusrevyen. Han har været i gang med en selvbiografi, men den blev aldrig til noget, fordi en mexicansk nazist gruppe(kaldt Team Rocket) spolerede det ved at prøve stjæle hans gule kæledyr.
Det blev Ash meget ked af og han opsporede gruppen og slog dem med sit kæledyr, indtil alle medlemmerne af gruppen var fløjet op til månen.

Fritid redigér

Ash Ketchum bruger mest sin fritid på at prøve at lære sine mange kæledyr tricks, og fodre dem med nogle mystiske piller(man ved ikke om de er ulovlige endnu) eller prøve at vinde medaljer i hans yndlings sport "Baseball med dyr".
Den sport foregår ved at man maser nogle farvestrålende dyr ind i en lille rund beholder og kaster dem afsted mod modstanderne. Ash har spillet det lige siden hans gode ven Misty (Tåget på dansk) opfandt sporten sammen med Japaneren Akira Toriyama (Dragekugle seriens forfatter). Ash er for det meste hyperaktiv, hvilket også er grunden til at han dyrker sport hvor man piner dyr.

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap Ketchum JAP