FANDOM

Arse-Anal FC
Arsenal FC logo
Fulde navn Arsenal Football & Royal Army Club
Grundlagt 1886
Opløst (Først efter 3. verdenskrig)
Stadion Fly-Company-Emirates Stadium
Kapacitet Ingen ved det
Formand Forenede Arabiske Emirater
Cheftræner en franskmand
Liga Premier League
Hjemmeside www.arsenwengeranal.com
Hjemmedragt Hjemmeklud

Arsenal er en fransk engelsk fodboldklub som hører hjemme i købmands-staden London. De spiller til dagligt i Premier League - højest sandsynligt fordi dronningen har givet lov til det, grundet - the fact that - hvis man fjerner "Ar" i "Arsenal" og erstatter "n"-et med et "ag", så står der Seagal. Og dét er jo mega awesome for en klub som rent faktisk tror på Scientology og benægter Kulstof 14 metoden.

Historieredigér

Klubben blev skabt tilbage i industrialiseringen på en berømt arbejderfabrik i det nordlige London, klubben blev stiftet i bøssemiljøet i London. Eftersigende skulle klubben udspringe fra en militær institution, men det har selveste Winston Churchill senere afkræftet. Grunden til myten omkring "militær-klubben" er lang og bøvlet, derfor forkorter vi hendelsen ned og lytter til det velforklarende citat af Churchill og Freuds datter, Tove:

"Arsenal er en en egocentreret forening som stræber efter det ideelle, selvom denne rejse ikke er mulig. Derfor indførte man rå maskulinitet i bedste Ødipus-stil ind over klubben iform af militær artilleri og arsenal, så klubben kunne fremstå mere frygtindgydende end hvad godt er."

~ Tove

40pxKlumme
En lidt ligegyldig kommentar fra Carsten Werge og Per Frimann.
Per:
- Er jeg den eneste som fornemmer lyden "anal" i slutningen af "Arsenal"?

Forretningslivet / Fiskeklubbenredigér

Arsenal er kendt som en af de få klubber som også har fiskeklubber fordelt over store dele af verden. I disse klubber er det faktisk tilladt at drukne de fisk, som man selv har fanget. Arsenal Fiskeklub startede i 1941. Det er idag kun folk med spiseforstyrrelse og betinget hårtab, der er med i klubben. Arsenal Fiskeklubs hovedkontor er pt. i Japan, men man overvejer at flytte det til storbyen Holte. Der er ca. 37 medlemmer i denne organisation.

Frankofili og andre sexuelle afvigelserredigér

Arsenal har i de seneste ca. 100 år været domineret af franskmænd. Faktisk lige siden normannerne for en hulens masse år siden overtog både tronen og London, har det været indskrevet i forordningerne, at der skulle være mindst 10 franskmænd på banen og mindst én fransk cheftræner i mindst én londonklub - og det blev så Arsenal[1].

I praksis betyder forordningen, at der i Arsenals sponsorlounge udelukkende serveres baguettes med ost, og at alle kontrollører går med alpehue og har en smøg i mundvigen. Desuden koster det i bødekassen, hvis man formaster sig til at tale engelsk til træningen.

Noter om Arsenalredigér

  1. Dette er den virkelige årsag til, at Nicklas Bendtner aldrig kom på holdet. På spejderære!