FANDOM

Apotek

Alle regnbuens farver kan købes ved kasse 1, kaldet Håndkøb.

Apotek er et statsligt godkendt supermarked for forarbejdede kemikalier, hvor hvem som helst med penge kan købe hvad som helst man lyster. Nogle ting kræver godt nok en læges accept recept, men da disse er i lommen på medicinal-grossisterne, lader dét sig hurtigt ordne[1]. Er du tilstrækkeligt meget narkoman, vil Staten endda se gennem fingrene med sin egen lov, og tillade dig at bruge apoteket som pusher.

Generél ADVARSEL!!redigér

VerdensFarligsteKnap

Verdens farligste knap, forefindes på ethvert apotek - medbring evt. en pind næste gang..

Verdens farligste knap findes på apoteket. Den sidder på en automat, der udskriver et nr. til ekspedition, typiskt lige indenfor døren. Man bør medbringe en pind eller lignende og trykke på knappen med dén i stedet for.

BRUG ALDRIG FINGEREN! ALLE ANDRE HAR RØRT VED DENNE KNAP OG DU VED JO IKKE HVILKE SYGDOMME DE HAR VEL ?

At bruge et Apotekredigér

Apotekeren

Nr. 149. Er der en nr 149?

Dig

Ja, her!

Apotekeren

Hvad kan jeg hjælpe med?

Dig

Puuhha, dén var værre... En pakke Panodil? Gerne 3 pakker á 20 stk.

Apotekeren

Ellers andet?

Dig

Øh, ja. ...En pakke - LYSERØD! De lyserøde, dér på hylden bag dig!

Apotekeren

Ellers andet?

Dig

Nogle af de-øh... De BLÅ! Nogle blå piller. Og også et glas med brun!

Apotekeren

Ellers andet?

Dig

Bum bum. Hm. Måske? Nej, det er kun onsdag. Hvad med 3 pakker Kodimagnyl, hvis nu Panodilerne ikke virker - ja stik mig 3 pakker af dem også, selvom indholdet er det samme!

Apotekeren

Ellers andet?

Dig

Hm. En rød pakke? Dem med tranebær - en pakke af dem!

Apotekeren

Ellers andet?

Dig

Nej tak, jeg har nok nu.

Apotekeren

Jeg skal lige gøre opmærksom på, at vi fraråder overforbrug af medicin - det bliver 978 kr. Kontant eller kort?

Noterredigér

  1. Ellers sig, at du nok har en kronisk og svært uhelbredeligt lidelse, som "Fysiologisk Hypokondri".