FANDOM

Antracit

Antracit, umiddelbart før indføring i nummeren.

Antracit, (Engelsk: Anthrax'it) er en sygelig afart af stenkul.

Antracitinismenredigér

Antracit hyldes i visse samfund som den gud, det gjorde de kristne hellige, før Jesus kom med sin lattervækkende tornekrans og vendte alt på hovedet. Lad det nu gøres forståeligt for de åndeligt mindrebemidlede: Jesus er ikke Messias, men blot en BILLIG substitut for Antracit. Inka-riget hyldede også Antracit længe før deres høvding valgte at omdanne troen til solen. Antracitinismen er, af tilhængerne, opfattet som den reneste og eneste form for tro, der på nogen måde kan anerkendes.

Der er fundet arkæologiske spor i Grækenland på, at man hyldede den velsignede Antracit før nogen so helst anden religion kom til og begyndte at sprede deres neo-hedenske budskaber. Massernes uvidenhed om Antracittens betydning forårsagede den generelle udskiftning af den Antracitinismen.

Kultisk Brugredigér

Antracit Menes at have lægelige egenskaber: ved at stoppe ca. 200 gram antracit op i den anale indgang, vil kræft kureres, AIDS vil forsvinde sporløst og sigøjnere vil undgå diskrimination. Denne udlægning af antracittens egenskaber tror moderne forskere dog ikke på, og af den grund udnyttes antracit ikke til det.

Se ogsåredigér