FANDOM

"Hvor er mit antistof?"

~ Søren Ryge om om den klump, der blev væk inden showet startede

Antimatter

Denne planche giver den strengt videnskabelige forklaringantistoffer og andre materialer

Antistof er det modsatte af stof og det købes almindeligvis hos materialisten.
Dette er dog spild af både penge og tid, da man ikke får noget med hjem; ja, der er faktisk en stor mulighed/chance/risiko (vælg selv) for - hvis klumpen er stor nok - at du slet ikke kommer hjem fra materialisten (som, hvis klumpen er stor nok, også forsvinder).
Dette mareridt vil ingen ende tage, lige bortset fra det ganske absurde i, at man aldrig vil kunne samle mere end uendeligt lidt, ustabilt antistof, hvilket faktisk gør CERN-udtalelserne om, at det "bare er en lille smule", de forsøger at lave, endnu mere skræmmende spændende.
Deres Large Hadron Collider LHC vil - helt sikkert - i 2023Universet til at implodere i et sort hul, og så, 13,6 milliarder år senere, vil det hele ske igen. Og af en eller anden grund igen en onsdag eftermiddag.
Sådan er det at determinisme fungerer.

Det Absurde Tidskompleks eller Materialistens apokalypseredigér

Anerkendte forskere som Stephen Hawking har forklaret, at rummet er krumt og at Einsteins relativitetsteori derfor naturligt fører til, at tiden, som den fjerde dimension, også indeholdes i denne.
Dette førte så igen til at man mener, at rumkrumningen og de deraf følgende sorte huller kan benyttes til både at skaffe sig af med haveaffald og til at tage tidsrejser.
Men antistof er den ypperste trussel imod både rum og tid, for går du til materialisten og ber for meget - en antistofmisbruger med andre ord - så sætter du en proces i gang, som reciprokerer både dig, mig, materialisten, omgivelserne (med rum og tid).
Det betyder, at vi aldrig har været her eller nu mere, hvilket er et paradoks, for jeg var her i høj grad! - eller noget?

Antimatter

Stor dåse med antistof

Beslægtede emnerredigér