FANDOM

Antifa

Et helt igennem typisk klassebillede, på California State University (bortset fra de tyske gloser).

Antifa var oprindeligt en løst defineret modstandsgruppe, der bekæmpede fascister i 1920erne, 1930erne og 1940erne. Efter at politisk korrekthed udviklede sig til en totalitær ideologi på linje med Nordkoreansk politik, Islamisme og Pastafarianisme, begyndte tilhængerne at overfalde helt almindelige, fredelige indbyggere, smadre dem, også sige at ofrene er de kriminelle. Ærgeligt nok, har Antifa fået lov til at sprede sig, til snart sagt alle lande i den vestlige verden.

Ofreredigér

For en sand Antifa-bølle, er man en "Fascist", "Nazist" eller "Diktatur-sympatisør", hvis man politisk set ligger til højre for Enhedslisten. Eller hvis man kan lide Rottweilere, spiser kød, ønsker at bevare retten til at ytre sig, synes ting, eller måske bare slet og ret ikke er medlem af Antifa. Enkelte har også fået tæsk af Antifa, bare for at være født hvide, fordi Antifa jo er anti-racister.

PAS NU PÅ!

For selvom Antifa består af mindst 90% hvide medlemmer, er man på spanden hvis man er hvid (det er derfor at medlemmer sommetider bærer spiderman-maske - Peter Parker er jo pludselig blevet mexikansk neger, i tegneserierne). Hvis man ejer - eller ikke hader - følgende, er man også Fascist:

  • Sovedyr.
  • Gummiænder.
  • Kæledyr.
  • Et skærebræt.
  • Plæneklipper.
  • Et hjem, som ikke er i et kollektiv.
  • En stemmeseddel.

Metoderredigér

Overskriften til dette afsnit, er fejlagtigt skrevet i flertal. Antifa har kun én metode;

Politisk Målredigér

Udover Verdensherredømmet, ønsker Antifa helt oprigtigt et samfund, hvor Ytringsfriheden er afskaffet, hvor politiske holdninger begrænses til kommunisme (helst Maoisme), kernefamilien er afskaffet, heteroseksualitet er decideret forbudt og børn hjernevaskes til ikke at bekende sig til noget-som-helst, bortset fra ekstrem aggressivitet mod "fascister", f.eks. alle der ikke er dem selv.

Hvornår er man så meget fascist, at man fortjener tæsk med et boldtræ, indtil voldsmanden får sin vilje igennem?
 
0
 
1
 
2
 
2

Denne afstemning blev oprettet 14:19 sep 17. 2017. Indtil videre har kun 5 mistet sin stemme.

Se ogsåredigér