FANDOM

Anders Eggert

Anders Eggert. Man kan kun i glimt se, hvorfra Anders Eggert i virkeligheden stammer fra.

Anders Eggert blev ifølge overleveringer smedet i Mordors miner i den rigtige Ringenes Herre hændelse. Han skulle således være et bruttoprodukt af Sarumans bestræbelser på at tilskrive sine fodtusser et nyt niveau - nemlig langdistanceartilleri.

Uheldigvis for Anders Eggert blev projektet skrottet cirka halvvejs i processen, hvilket i bund og grund gjorde Anders Eggert overflødelig. Derfor blev han skibbet videre til Danmark, hvor han skulle vise sig at være en snu rad på en håndboldbane. Derfor søgte han ind i Team Danmark, hvor han hurtigt blev henvist til det danske håndboldlandshold.

Bent Nyegaard havde naturligvis set den komme, allerede inden Anders Eggert selv fandt ud af at han havde talent for håndbold.

Det mest bemærkelsesværdige ved Anders Eggert er hans ufattelige evne til at forklare hvordan kampen er gået, mens han både taler i nutid, datid, fremtid og en helt ny tid, som endnu ikke eksisterer i det danske sprog, som kaldes parallel-tid-inde-i-den-der-anden-verden. Det var en forsker fra Odense Universitet, der navngav tiden.