FANDOM

Altforlangtidpåenganskeenkelbesvarelse er en sammentrækning af alt for lang tid på en ganske enkel besavlelse... øh... om igen... altforlangtidpåenganskeenkelbesvarelse er en sammentrækning af alt for lang tid på en ganske enkel betavlelse...pis...om igen... altforlangtidpåenganskeenkelbesvarelse er en sammentrækning af alt for lang tid på en... puh... ganske enkel benavlelse. PIS!...om igen... altforlangtidpåen... puh... ganskeenkelbesvarelse er... pyh... en sammen... pes... trækning af alt for lang tid på en... hvæs... ganske enkel betalelse... Grrrrr.... FUCK!!! altforlangtidpåenganskeenkelbesvarelseerensammentrækningafaltforlangtidpåenganskeenkelbenarrelse!!! Neeeeeeeeeeejjj!!! Okay... altforlangtidpåenganskeenkelbesvarelse er en sammentrækning af alt for lang tid på en ganske enkel beberavelse... pik ... altforlangtidpåenganskeenkelbesvarelse er en sammenstrækning af alt for kort pik på en ganske ømfin begravlelse... Looort!!! Jeg gider ikke det her pis mere. Jeg går hjem og kvæster mig selv.

Ps. For at kunne forstå den mildt irriterede oplæser bør du prøve at sige dette: - Slimsi spiser suprimt slaskede superslikkepinde selvom Sunhedsministeriet skyder skader specielle seperate søndage selvom skudåret syntes sent sidste søndag - fire gange hurtigt, uden at trække vejret mens du danser flamengo på hænderne i et oppusteligt badebasin. Det ville i værste fald være sjovt at se på.