FANDOM

Greenspan

Alan Greenspan hyldes her for de konspirationer, der førte til salget af DONG. Bag Bushen står George Washington [1] og truer ham med en maskinpistol

"I'm grateful for the influence she had on my life. I was sexually intellectually limited until I met her"

~ Alan Greenspan om sit samliv med Ayn Rand

Alan Greenspan (f. 1926) er en USA'sk økonom og konspirator der arbejdede som chef for den US-amerikanske økonomiske reserve i perioden fra 1987 til 2006. Med tætte kontakter på Wall Street, i Storbritanniens finansministerium, Goldman Sachs og Deutsche Bank, er Greenspan en mand med begge grabber langt nede i verdensøkonomiens sparegris.

Greensprand

Finanskrisenredigér

Alan Greenspan er kendt for at have forudsagt finanskrisen fra 2008, så sent som i 2007, og ironisk nok faldt Dow Jones-indekset med over tre procent, bare fordi han sagde det. Eftersom det er en offentlig hemmelighed, at Greenspan var i Ayn Rands forrykte inderkreds, kan det vel tænkes, at hans medvirken til at udvikle de amerikanske Subprime-lån var en bevidst planlagt handling, der skulle bombe økonomien så langt tilbage, at hans umiddelbare drukkammerater - hvoraf hovedparten er frimurere eller Illuminati eller reptiler - kunne tjene styrtende, ved ganske enkelt at hente 700.000.000.000 US-dollars,[2] i den amerikanske regerings pengekasse,[3] og blot kalde det en "bankpakke".

Fiskale fodnoterredigér

  1. det kunne også være Thomas Jefferson
  2. 48.537.0345.129,53 danske kroner
  3. læs: skatteborgernes penge