FANDOM

"Jeg vandt en gang en klase vindruer i Ebola... Nej, vent, det var tombola!"

~ Mor

5 Umiddelbart normale ting som fremkalder Ebola redigér

Vi kender alle sammen det der med at vi spiser en skål syltede agurker i karbadet, imens vi masserer vores fødder med en brugt tandbørste fuld af makrelsalat. Men de ting som virker helt normale kan faktisk fremkalde en af de mest omtalte sygdomme i nyere tid, Ebola.

Hvordan pokker startede Ebola?redigér

Ebola virussen blev først opdaget i 1976 i det vestlige Afrika hvor en mand blev fundet i færd med at spise sine tånegle fra en skål lavet af rødt ler.

Men siden den hvide mand havde heldet på sin side og ikke blev smittet af den omtalte virus, var der ingen der gad at tage sig tid til at lave en kur.

Ebola mand

Den første reaktion på Ebola i Frankrig

Hvorfor forårsager de ting Ebola?redigér

Syltede agurkerredigér

Når en syltet agurk kommer i kontakt med vores spyt skaber det nogle kemiske reaktioner, som skaber et biprodukt ved navn "Ebolatys". Ebolatys ligger sig så i vore næsebor og udvikler sig til et stof der hedder "Tasmansk Urt" der minder om blå maling. Den tasmanske urt falder så ned i mavesækken og bliver opløst og dermed dannes Ebola.

Karbadredigér

Alle mennesker elsker et bad i ny og næ, men ingen har indtil videre oplyst folk om at det kan være dødsensfarligt at tage et dejligt varmt karbad. Når man ligger i karret kan man komme til at slappe så meget af, at ens ringmuskel bliver løsnet op og vand driver ind i den rektale region.

Vandet begynder så at cirkulere i dit tarmsystem, hvorefter det danner en kalkhinde på indersiden af din tarm. Kalkhinden bliver så nedbrudt og ud kommer Ebola.

Fodmassageredigér

"Massage 2 dollar, 5 dollar for happy ending"

~ Thailandsk kvinde om fodmassage

Fodmassage er selvfølgelig en dejlig ting. Men ingen mennesker har indtil nu vidst at når man massere huden under foden, falder noget af huden af, og inde under huden ligger et inaktivt gen der hedder Ebolebo som, når det kommer i kontakt med luft bliver til Ebola.

Brugte tandbørsterredigér

Brugte tandbørster er klamme. Hvis du er klam får du med 73% chance Ebola.

"Wow din tandbørste er klam, utroligt du ikke har fået Ebola endnu"

~ David Cameron om Obamas gamle tandbørste

Makrelsalatredigér

Den industrielt produceret mayonnaise i makrelsalat er faktisk bare druer, der er blevet trampet. druerne bliver leveret fra Afrika og trampet på af moderne slaver, og dermed bliver Ebola i makrelsalaten spredt.

Hvad er Ebola, og hvad er symptomerne?redigér

Ebola er en konspirationsteori udtænkt af det venstreorienterede politiske parti Illuminati.

Ebola teorien blev udtænkt i 1864 på en ferie i Pissifik.

Symptomerne på Ebola kan være:

  • Rødt udslæt på indersiden af forhuden
  • Muslimske kvinder føler sig tiltrukket af dig
  • Du føler en stor trang til at spise dine tånegle
  • Du vil købe en Nickelback CD
  • Farven rød vil grangiveligt se blå ud