FANDOM

Den 26. juli er dag nummer 207, hvorfor man naturligvis ikke kan komme gennem dagen uden netop at køre i en Peugeot 207.

  • Dagens bilmærke er dog Skoda.
  • Dagens vittighed finder vi hos bageren: Henter du ikke lige moderkagen som ligger i svangerskabet?
  • Dagens ost er en Prima Donna 45+

Begivenheder redigér

  • 1869 - Martin Andersen Nexø fødes i en Rønne på Christianshavn af Ditte Menneskebarn.
  • 1908 - FBI, Federal Bureau of Investigation, bliver oprettet under navnet BOI, Bureau of Investigation.
  • 1913 - Ved Bramminge-ulykken afspores et eksprestog, bygget af AnsaldoBreda i Italien og 15 passagerer, heriblandt folketingspolitikeren Peter Sabroe, omkommer.
  • 1943 - Mick Jagger opnår den ultimative satisfaktion ved at blive født. Han har siden forgæves ledt efter en lignende tilfredsstillelse.
  • 1947 - CIA, Central Intelligence Agency, dannes.
  • 1952 - Eva Perón fælder for første gang en lille tåre for Argentina
  • 1959 - Kaiser Sozé fødes. Kevin Spacey mener nu det var ham... .. men ikke hvis man spørger direkte.
  • 1994 - Den russiske præsident Boris Jeltsin indvilliger i at trække alle russiske styrker tilbage fra Estland.
30px-Cquote1 svg Der er alligevel ikke mere vodka tilbage 30px-Cquote2 svg
Jeltsins begrundelse for tilbagetrækningen

  • 2014 - Selv om lottotallene er lige ud af landevejen: 5 - 3 - 7 - 6 - 4 - 4 - 6, er der ingen vindere. Til gengæld er der 170 kr. til 3 rigtige.