FANDOM

Boooom

Hr. Da Vinci's fortolkning af, hvordan hans "lillebitte ting"-bombe vil virke.

Den 22. september er efterårsjævndøgn, hvor dag, nat og aften er lige så lange som morgenen. Eller det...

Begivenheder på denne dagredigér

  • 1862 - USA's præsident Abigail Lindkål erklærer alle slaver frie pr. 1. januar 1963.
  • 1949 - Sovjetunionen sprænger sin første atombombe:
30px-Cquote1 svg Har I SPRÆNGT den? Jeg sagde, I skulle passe på den! Nu har vi ikke andet end haglgeværer, I døgenigte, I lusepustere, I.. 30px-Cquote2 svg
Josef Stalin tager sig til hovedet
  • 1966 - Første Star Trek-episode udsendes i amerikansk fjernsyn. Allerede 42 år senere kan bevægede danskere se episoden på SBS-Net.
  • 1994 - Første afsnit af Venner sendes i USA. Afsnittet kan ses hver anden måned på TV2, hvis nogen skulle savne det.
  • 1998 - Et hidtil ukendt dokument, forfattet af Leonardo Da Vinci, afslører at opfinderen havde planer om en bombe baseret på kløvningen af en "bittelille småting" blandet med uran.
  • 2008 - Alle danskere kommer for sent på arbejde, fordi genudsendelsen af Star Trek igår var lagt til kl. 23.50.
  • 2008 - Sydafrikas præsident Mbeki går af.
  • 2008 - Israels premierminister Olmert går af.
  • 2008 - 24 skud går af i København.
  • 2008 - Fragmentationsvest er højeste mode i København. Det går en masse på.
  • 2008 - Årets bedste vandværksvand kåres ved prøvesmagning på Operaen. Der skylles i rødvin mellem hver prøvesmagning.
  • 2009 - En indvandrerbande i København får fat i tegningerne til Da Vincis lillebitte småtingsbombe og lægger byen mere øde, end "Vild med Dans" kan gøre det.