FANDOM

År:
2018 2017 2016 - 2015 - 2014 2013 2012
Årtier:
2040'erne 2030'erne 2020'erne - 2010'erne - 2000'erne 1990'erne 1980'erne
Århundreder:
22. århundrede - 21. århundrede - 20. århundrede

Regerende dronning i Danmark: Birthe Wilke

Two

2015 blev året, hvor stereo omsider slog igennem på Fanø.

2015 er det år, hvor Nostradamus' profetier om alting går i opfyldelse med en hastighed på én profeti om dagen.

Januarredigér

Februarredigér

Martsredigér

Aprilredigér

Juliredigér

  • 25. juli - Special Summer Olympics åbner i Los Angeles, hvor Stevie Wonder klipper transmissionskablet over og erklærer legene for åbnet.

Augustredigér

  • Et par amerikanske marinesoldater lægger en vred ung islamist med en AK47 i aflåst sideleje i et passagertog mod Paris. Så er der ro på lidt igen...

Septemberredigér

Novemberredigér

  • 13. november - Hellige, salige, ja, nærmest guddommelige bandemedlemmer tosser myrder løs i Paris i deres kamp for fred og retfærdighed.
  • 20. november - Jan Monrad løber ned ad af livets sidste Prutbanevej og forsvinder.
40pxKlumme
Afværgede terrorangreb
Nu kunne man selvfølgelig gøre listen over årets begivenheder lige så lang som Folketingets sommerferie ved at opføre afværgede terrorangreb på listen: 7 i England, 2 i Frankrig, og 8 andre lande må nøjes med sølle 1. Godt nytår!

Decemberredigér

  • 1. december - Pressens Radioavis fortæller, at der er 24 dage til jul. Nogle danskere hopper i med begge ben, mens de mere begavede først tjekker efter på Spademanns.
  • 24. december og de følgende dage: Foreløbig er vi nået op på 300 indbrud i juledagene. Opsvinget har bidt sig fast.
  • 26. december - Akuttelefon 1813 går ned i et par timer med en slem virus. En telefonsvarer henviser til nærmeste bedemand.
  • 26. december - der er sket en eksplosion i antallet af fyrværkerisalg på nettet... Æhæmmm...
  • 31. december - På Filippinerne afskaffer man analogt tv. Fremtiden er digital, fuld af et-taller og nuller. Mest nuller.
  • 31. december - Prins Henrik trækker sig fra alle offentlige embeder, hvor der ikke er spiritus med.