FANDOM

Share 1 Share 2 Googleplus Share 3 Share 4 Share 5
Wiki Dagens Nyheder | Flere Nyheder | Skriv en Nyhed | Tip os om en nyhed | Jeg har fundet Holger!

København, 23. Marts 2012, 19:27redigér

ChristiansborgErDødt

Preben Kristensen sad i morges på borgen og spiste sine daglige østers, da vand lige pludselig begyndte at vælte ned fra den åbne himmel. "Jeg var skrækslagen. Jeg troede at jeg aldrig ville nå, at hive de sidste penge ud af min ødelagte karriere ved hjælp af de ældre mennesker der betaler til vores nye show" udtaler den gamle.

Byen i nød
Eksperter vurderer mængden af vand til 18 liter vand pr. kvadratmeter. Det svarer til godt 900000 liter vand over Christiansborg. Først var der kun en lille oversvømmelse og få tegn på skader. Senere resulterede det i at hele Christiansborg styrtede sammen i et kæmpe brag der kunne høres langt væk. Både Industriens Hus, Nørreport Station og Morfars Pølser blev også ramt og styrtede i takt med Christiansborg.

Forbrydelsen er ikke løst
Hele dagen har vidensmænd og folk i Posttraumatisk stresstilstand funderet over denne sære hændelse. Med hjælp fra P.E.T. og Johannes Møllehave fandt man frem til at det må have været en kæmpe spand vand der er blevet skubbet. Politiet mener at det under ingen omstændigheder kan lade sig gøre, da både Mikkel Kessler, Joachim B. Olsen og Amin Jensen var bag tremmer på gerningstidspunktet.